Ronny
Specialist Verwarming
Als je wil koelen met b.v. vloerverwarming of toestellen die alleen "niet condenserend"kunnen koelen
dan moet je het anders aanpakken. Je hebt daarvoor een condensbewaking nodig die er voor zorgt dat de
warmtepomp koelwater aanmaakt die niet boven het dauwpunt ligt.
Het telkens bijstellen van de temperatuur is nogal ongebruikelijk.
Zoek maar eens op "condensbewaking warmtepomp" en zorg dat je zoiets krijgt op je systeem.
dan moet je het anders aanpakken. Je hebt daarvoor een condensbewaking nodig die er voor zorgt dat de
warmtepomp koelwater aanmaakt die niet boven het dauwpunt ligt.
Het telkens bijstellen van de temperatuur is nogal ongebruikelijk.
Zoek maar eens op "condensbewaking warmtepomp" en zorg dat je zoiets krijgt op je systeem.