Koelen/ natte vloer

Als je wil koelen met b.v. vloerverwarming of toestellen die alleen "niet condenserend"kunnen koelen
dan moet je het anders aanpakken. Je hebt daarvoor een condensbewaking nodig die er voor zorgt dat de
warmtepomp koelwater aanmaakt die niet boven het dauwpunt ligt.

Het telkens bijstellen van de temperatuur is nogal ongebruikelijk.
Zoek maar eens op "condensbewaking warmtepomp" en zorg dat je zoiets krijgt op je systeem.
 
Ik zou alleen graag willen weten hoe ik de temperatuur van het koelmiddel in de aanvoerleiding kan wijzigen. Het is 18 graden en als ik het goed begrepen heb zou ik die iets moeten verhogen om minder condens te hebben maar ik heb geen idee hoe. Ik kan er niet uit komen.
 
Zoals ik al opmerkte misschien zit je aan de max van de installatie.
Wat is de temperatuur en de luchtvochtigheid in huis?
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan