Irritaties blokhut

Marcie

  • #1
Beste lezer,

wij hebben vorig jaar onze nieuwe tuin aangelegd en in deze tuin hebben wij ook een blokhut geplaatst type hoekblokhut 3055k, 300 x 300 adviesprijs (verwijderd, mod).
De blokhut is gekocht bij (verwijderd, mod)In eerste instantie waren wij heel tevreden over ons blokhut , tot we bij de afwerking aan kwamen. Wij hebben onze blokhut geschilderd in de kleuren wit en grijs, de ramen en deuren grijs en de rest wit.

Toen wij de ramen gingen schilderen bleek dat de glaslatten aan de binnenzijde voorbij de glaslaten aan de buitenzijde kwamen. Wat we ook schilderden, we bleven vanaf de buitenzijde van de blokhut tegen de glaslaten van de binnenzijde aankijken .

Dit houdt in dat we tegen een houtkleurige rand kijken en dat is zeer irritant als de rest donkergrijs is geschilderd.
Dat de glaslatten aan de binnenzijde voorbij de glaslatten aan de buitenzijde komen is duidelijk een bouwfout. Wij hebben dit eerst aanhangig gemaakt bij de verkoper van deze blokhut, maar deze stuurde ons weer door naar de importeur van de blokhut, het bekende van het kastje naar de muur sturen van de consument.

We hebben er inmiddels al een hoop tijd en irritatie aan besteed, maar we zijn nog geen stap verder.

We hebben wel één keer een bosje afwerklatjes toegestuurd gekregen van de firma, zonder enige begeleidend briefje, die moesten we dan maar zelf op maat maken en monteren. Dat valt niet echt mee als je gehandicapt ben en afhankelijk ben van andere.

We kregen ook in een e-mail van de directie te horen dat deze fouten nu eenmaal horen bij een "standaard" blokhut. Ik weet niet wat er standaard is aan deze blokhut, wat hij kosten ons toen toch nog (verwijderd, mod) euro.

We kunnen onze blokhut nog steeds niet afmaken en de beide firma's reageren niet meer op ons schrijven, we worden dood gezwegen.
Wat vinden jullie van deze werkwijze, moeten we hier genoegen mee nemen en zijn wij zeikers of vinden jullie dit ook geen werkwijze. Als aankomend koper kan alles, maar als men het geld binnen heeft dat kan je fluiten naar enige garantie.

Wij willen graag uw reactie, maar we willen u hierbij ook waarschuwen, hoe vervelend ook. Misschien kunnen wij u behouden voor een hoop irritatie.

Met vriendelijke groet,

Fam. Blokhut.
 

Ron321

Vaste Beantwoorder
  • #2
Dit forum is er niet voor dergelijke geschillen, dit staat ook in de forumregels.
Voor dergelijke problemen zijn genoeg consumentensites.
Dit topic zal worden gesloten door één van de moderators.
 

Pepjo

  • #3
En wel nu.

Probeer een en ander te regelen via een bureau voor rechtshulp of een aanverwante instantie.

Via dit forum is dat niet mogelijk.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu