Watts vision

Rob1965

  • #1
Goede middag,
Ik ben in het bezit van vloerverwarming met boven in de slaapkamer centrale verwarming, die ik aan stuur met watts vision tot nu toe met alleen tevredenheid. Al lees ik veel problemen.
Nu is mijn vraag in welke volgorden wordt alles aangesloten dus eerst de zender die bij de pomp zit en daarna de thermostaat en dan de thermostaten die aangesloten zijn op centrale verwarming ?
en nog een vraag als mijn WiFi uitvalt moet dan het hele systeem opnieuw ingesteld worden. Ben namelijk niet zo technische.
 

Rob1965

  • #2
Zijn er mensen die een beetje verstand hebben van watts vision systeem?
de app van het systeem werkt niet goed, als ik een ander programma instel, dan reageert de app niet. En ook niet als ik het via de centrale doe. Dan reageert wel de thermostaat enz maar de app registreerde niets
 

Walker

Specialist Deuren en Kozijnen
Moderator
  • #3
Wat zegt de handleiding of anders de leverancier?
 

Rob1965

  • #4
Die zegt er weinig van heb de helpdesk al een mail gestuurd en die weer het ook niet. Vandaar dat ik het hier vraag
 

Lange Herman

  • #5
Als de WiFi uitvalt blijft het systeem gewoon werken. WiFi is alleen tbv de communicatie tussen je telefoon en het touchscreen. Het systeem zelf werkt met een gewoon radiosysteem op 868 MHz.
 

Lange Herman

  • #6
Vwb de app.
Deinstalleer de app en installeer deze opnieuw. Dat heeft in het verleden bij mij gewerkt.
Houd er rekening mee dat het tijd kost voordat de app en de centrale unit (touchscreen) met elkaar gesynchroniseerd zijn. Dat kan zomaar een paar minuten duren.
 

Lange Herman

  • #7
Vwb de aansluit volgorde
Van een willekeurige ruimte eerst de kamerthermostaat koppelen en daarna de actuatoren. Zie pag. 85 van de installatiehandleiding. (RTFM)
 

Rob1965

  • #8
Sorry voor de late reactie, de app moet ik die eraf halen en dan opnieuw erop zetten? Maar de tijd van de app loop ook 2 uur achter pffff wat een drama is de watts systeem. En op laatste foto zegt die dat ik geen internet heb, maar kan wel alles doen met app. Snap er niks meer van

0E27784A-01C9-4F24-81B5-1FFA6F35393D.png 1F7CD543-F854-4A55-A5F4-D5A443897A79.png
 

De loodgieter

Vaste beantwoorder
  • #9
wifi wachtwoord toevallig veranderd???
 

Rob1965

  • #10
Heb er niks aan veranderd, als ik de app gebruik dan communiceerde die wel met de touchscreen al is die wel traag. Maar als ik de foto wil veranderen dat zegt die geen internet, en de tijd loopt 2 uur achter met de touchscreen
 

Impie

Vaste Beantwoorder
  • #11
De tijd is waarschijnlijk in UTC/GMT, en is doorgaans via instellingen op de juiste tijdzone te zetten.
 

Rob1965

  • #12
ik zie de instellingen niet in de app, om de tijd te veranderen, de tijd op de touchscreen staat wel gelijk
 

Rob1965

  • #13
De tijdzone staat al op plus 1 zoals je ziet

2FF4ECC3-FC7B-4680-865B-6C209ED948D0.jpeg
 

Rob1965

  • #14
zelfs de watts vision weet het zelf niet, die zegt internet is niet goed. Toen zei ik hoe kan ik dan de temp veranderen op mijn telefoon, en dat reageert de touchscreen. Dat was een moeilijke vraag voor ze.
 

Rob1965

  • #15
Kom er niet uit, de gehele installatie weggegooid en weer naar een bedraden installatie. Veel beter.
Bedankt voor jullie hulp allemaal
 

Rob1965

  • #16
Had even een snelle vraag,
Ik krijg van provider een nieuwe modem, maar ik heb ook een touchscreen die op het internet in aangesloten op het systeem te gebruiken.
Nu is mijn vraag moet ik alles weer opnieuw instellen of alleen de wifi veranderen in de touchscreen ? Durf bijna niet mijn nieuwe modem aan te sluiten
Hoop dat iemand daar antwoord op heb
Gr Rob
 

Walker

Specialist Deuren en Kozijnen
Moderator
  • #17
Zorg dat je WiFi modem hetzelfde SSID (en wachtwoord) heeft als het oude.
 

Rob1965

  • #18
Ok hoe download dat dan
 

Rob1965

  • #19
Bedoel, hoe doe ik dat
 

Ronny

Specialist Verwarming
  • #20
Maar over welke installatie hebben we het nu, de Watts die je had weggegooid of de bedrade?
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu