Informatie en/of ervaring Watts Vision & vloerverwarming?

Leike1975

  • #21
Als eerste bedankt degooyer voor de info!.
Maar zoals klus jan aangeeft is er niets in te regelen of af te stellen.
Ik heb echter in mijn centrale touch module in het menu installatie, helemaal de onderste regel, parameters staan.
Deze kan ik openen en komt er bovenaan modus te staan en een toetsenbord.
Maar hierover kan ik helemaal niets vinden in welke gebruiksaanwijzing of Google .
Wellicht is dat de ingang naar wat instellingen?
Een kleine kant tekening, thermrad heeft watts overgenomen en ik heb dus een thermrad systeem.
 

Degooyer

Specialist Vloerverwarming
  • #22
Leike1975 schreef:
...Thermrad heeft watts overgenomen en ik heb dus een thermrad systeem.
Zo,jij weet er wat van! Maar toch niet alles...Watts is een originele producent, die diverse series ook onder private label produceert. Thermrad (Radiatoren) is ook een van de namen waaronder de Watts producten op de markt gebracht worden.
 

Leike1975

  • #23
Ok dan heb ik een private label...
Maar klus jan, ik zelf, en meerdere met ons hebben nog steeds geen antwoord op de essentiële vraag..
Is er wat in te stellen/ regelen of moeten we er maar vanuit gaan dat het een intelligent systeem is en dus zelflerende?!
Vertel ons maar wat we moeten instellen, dat zou ons goed helpen.
Alvast bedankt
 

Degooyer

Specialist Vloerverwarming
  • #24
Dit gaat dus niet meer over "klussen". Neem maar contact op met je installateur.
Ik reageer niet meer op dit topic.
 

Leike1975

  • #25
Jammer degooyer, dat je niet meer wilt reageren.
Ik vermoed als iemand de antwoorden op onze vragen weet.. dat jij ze weet.
Maar voor mij is het zeker een klus.
Ik heb alleen de installatie gekocht, dus om zelf te installeren. Het zou plug en play zijn, maar ik heb er gewoon wat vragen over.
 

KlusJan

  • #26
Ik denk dat de heer (?) Degooyer het ook niet weet. Ik neem het hem of haar niet kwalijk, de enige concrete informatie totnogtoe had hij/zij, namelijk: thermische kleppen van Watts werken niet met alle verdelers goed samen. Dat is fijn om te weten!

Ook ik blijf met vragen zitten, ondanks inzet van de erkende installateur. In overleg met hem kijk ik het nu 2 weken aan, terwijl ik wacht zou ik graag meer informatie willen lezen dan in de handleidingen staat.

Ik heb dat menu ook gevonden, Leike1975, nog geen idee hoe we hierin komen. Er lijkt een pincode nodig te zijn. 0000?
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #27
Leike1975, u kaapt een topic, dat is hier niet toegestaan.

Dit hele verhaal niets meer met een eigen klus te maken, degene die dit aangelegd heeft moet het oplossen.
Nogal gênant dat een beantwoorder aangevallen wordt op zijn antwoorden terwijl hij zijn best doet, dat iemand het niet begrijpt is hier geen reden voor.

Slotje op dit topic dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu