S-koppeling verwijderen

Kijk als ik zulke dingen zie dan denk ik dit had ook vakkundig op gelost kunnen worden
vroeger heeft er een 1/2 x1/2 duims kraan op gezeten hart afstand 12 cm.
en toen is er een thermostaat kraan geplaatst maar die was 3/4 dat paste niet dus hebben hun verloop ringen op bestaande s-koppelingen geplaatst #2, ik denk met loktice omdat het vast zit.
1782334374903.png

De groene pijl geeft de echte oude s-koppeling aan toen hebben ze daar de rozet op geschroefd
en later hebben hun die ring geplaatst.
Met ons jaren lange praktijk ervaringen kunnen we klussers uit leggen hoe je het moet maken en waar je op moet letten.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan toch haast niet waar zijn. Loctite is toch niet waterdicht en kan toch ook niet een zware thermostaat kraan houden. Zeker niet als je er ook nog eens aan gaat hangen.
Maar wel een verklaring hoe die rozet er op is gezet. Heb wel gehoord van buuren dat er ook een klusjesman er in heeft gewoont en van alles heeft zitten rommelen. Tja, dat krijg je soms met huurwoningen...
 
Een beetje warm / heet maken kan helpen.
Die 577 is hittebestendig tot 150 graden C.
Daarnaast helpt warm / heet maken sowieso vaak als iets niet los wil.

De boel niet in de fik steken natuurlijk!
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan