Henk253
Specialisme badkamers en sanitair
Kijk als ik zulke dingen zie dan denk ik dit had ook vakkundig op gelost kunnen worden
vroeger heeft er een 1/2 x1/2 duims kraan op gezeten hart afstand 12 cm.
en toen is er een thermostaat kraan geplaatst maar die was 3/4 dat paste niet dus hebben hun verloop ringen op bestaande s-koppelingen geplaatst #2, ik denk met loktice omdat het vast zit.
De groene pijl geeft de echte oude s-koppeling aan toen hebben ze daar de rozet op geschroefd
en later hebben hun die ring geplaatst.
Met ons jaren lange praktijk ervaringen kunnen we klussers uit leggen hoe je het moet maken en waar je op moet letten.
vroeger heeft er een 1/2 x1/2 duims kraan op gezeten hart afstand 12 cm.
en toen is er een thermostaat kraan geplaatst maar die was 3/4 dat paste niet dus hebben hun verloop ringen op bestaande s-koppelingen geplaatst #2, ik denk met loktice omdat het vast zit.
De groene pijl geeft de echte oude s-koppeling aan toen hebben ze daar de rozet op geschroefd
en later hebben hun die ring geplaatst.
Met ons jaren lange praktijk ervaringen kunnen we klussers uit leggen hoe je het moet maken en waar je op moet letten.
Laatst bewerkt: