Ja, dat vind ik ook een optie. Maar wat zet je er dan later voor in de plaats om het gat en de s-bocht weg te werken?
Warm stoken en met een grote waterpomptang (proberen) los te draaien, is weer een ander verhaal. Ook het risico dat ik het niet los krijg maar wel de schroefdraad beschadigd is, de thermostaat kraan er niet meer op krijg.
Als ik aan het slopen was dan maakt het niet uit.
Nu is het een probleem geval.