Auto-Geen
- #21
Van de schroefdraad verbindingen mogen maar 2 gangen zichtbaar blijven. Deze zitten maar half vast.
Zolang het alleen op de schroefdraad zit heb je gelijk. Maar zodra er een sliertje pakkingsmateriaal tussen het conische vlak zit, dan schaadt het wel.Janklusser schreef:Baat het niet dan schaadt het niet
Ik ben zeker niet professioneel en wil slechts mijn ervaringen delen. Daarbij de opmerking dat professionals doorgaans alleen maar werken met nieuw materiaal. Natuurlijk gebruiken die geen hennep bij conische verbindingen. Baukie84 moet met gebruikte materialen werken en heeft mijn inziens weinig aan professioneel en theoretisch correcte tips. Ik denk dat praktische oplossingen handiger zijn. Met alle inbreng heeft hij/zij in elk geval enkele optiesLampje45 schreef:En daarmee wordt amateuristisch niet in een keer professioneel.
Dat is te merken ja, want professionals hebben een vak geleerd om deskundig met de beschikbare materialen om te gaan. Daarbij hebben zij jarenlange ervaring opgedaan met zowel nieuwe als oude materialen. En zij kennen de kneepjes van het vak.”Janklusser” schreef:Ik ben zeker niet professioneel en wil slechts mijn ervaringen delen. Daarbij de opmerking dat professionals doorgaans alleen maar werken met nieuw materiaal.
”Janklusser” schreef:Baukie84 moet met gebruikte materialen werken en heeft mijn inziens weinig aan professioneel en theoretisch correcte tips. Ik denk dat praktische oplossingen handiger zijn.
Een CV moet je aftappen op een punt wat lager ligt als het los te halen deel, want water stroom nu eenmaal niet de trap op, maar er wel vanafBaukie84 schreef:Zojuist cv afgetapt bij de ketel. . ....
Radiator leeg laten lopen, begint ineens de afvoer weer veel water te geven... wat een ellende.