Koelen/ natte vloer

Of gewoon accepteren dat je af en toe moet dweilen die 2 weken per jaar. Voordeel hiervan is dat je daardoor dus eigenlijk wel vocht ontrekt uit je lucht bij koelen ;)

Maar ik zou je installateur een offerte vragen en meteen vragen hoe je de temperatuur een graad hoger zet, wellicht heb je dan koelvermogen voldoende en 9 van de 10 keer geen natte vloer.
 
Wat zo'n systeem vooral doet is de vloer temperatuur niet te laag maken.
Dat zou ook handmatig moeten kunnen en dan zit je morgen niet in de hitte.

In reactie 18 geef je een foto,
als je merk en type erbij geeft dan heb je meer kans op een antwoord waar je iets mee kan.

Dat handmatig drogen noemde ik al en dat zou ik serieus doen, ik verwacht dan snel resultaat.
En een ventilator over de vloer laten blazen. (als je niet thuis bent of in een andere ruimte)
 
Prijzen worden hier niet gegeven, de enige die hier zinnig antwoord op kan geven is de installateur.
 
inderdaad contact opnemen met de installateur, deze kent de installatie en kan aangeven wat er benodigd is en wat de kosten hiervan zijn.
Als u de forumregels doorleest zult u zien dat er hier geen prijzen e.d. worden afgegeven.
 
Toen we er mee begonnen was het in huis 24,5.
Hoeveel m2 glas heeft de woning voor en achter? en hoe staan deze ten opzichte van de zon. De zon heeft vandaag 2736 Joules per vierkante centimeter geleverd.
Dat is een behoorlijke hoeveelheid energie en die moet het systeem weer afkoelen.
Is deze woning 7 jaar geleden opgeleverd, dus echt nieuw.
.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan