22 mm leiding te krap voor 18 kW?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roykes schreef:
kees de beunhaas die zal 18 kw over een 22 laten lopen. een erkend installateur absoluut niet.

Roykes schreef:
@boudewijn. wat een lage reactie, dit zegt meer over jou gesteldheid als de mijne.

Roykes ik geloof dat jij met lage opmerkingen bent begonnen. Ik en ik denk meerdere antwoorders hier laten zich door jouw geen beunhaas noemen. Er word gepraat uit ervaring. Misschien iets dat jij mist.
Groeten b

Nou, je sprak Boudewijn wel op een beledigende manier aan, iets met een krantenwijkje.
Laten we stoppen met dat soort kwalificaties.

Ik stel voor dat we het nu alleen nog over technisch inhoudelijke zaken gaan hebben.

En ook die was gebaseerd op een aanmatigende opmerking van jou over beunhazen en erkende installateurs.

Er moet hier advies gegeven worden over hoe je iets moet aanpakken... goed aanpakken...
dit word overal herhaald in dit forum.

dan moet je geen advies geven wat niet klopt.

dat hij zichzelf aangesproken voelt tja....daar kan ik ook niks aan doen.

mocht je verder nog commentaar hebben stuur me een pb. zodat we vanaf nu verder on topic kunnen blijven :lol:

Ik voel me niet aangesproken Roykes. Dat gaat jouw niet lukken.
Het gaat alleen opvallen, dat als jij tegen word gesproken ergens op, jij kleinerende beledigende uitspraken gaat doen tegen andere antwoorders, die een andere mening hebben. En ik praat niet alleen over dit topic.
Groeten b

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan