Villeroy&boch subway

Willempie

  • #1
Wij hebben 3 van deze potten in ons huis, en alle drie zijn ze niet door te spoelen. na een grote moet je minimaal 2 keer spoelen willen alle resten weg zijn. De spoeling is al maximaal afgesteld door de loodgieter van de bouwer die deze dingen heeft geleverd en opgehangen.
Nu las ik ergens een kreet "toch geen subway he",zijn er meer problemen met deze pot? De loodgieter heeft de vraag bij villeroy&boch neergelegd, maar nog geen antwoord.
Wie weet hier iets meer van?
 

Fiesiekus

  • #2
Hoe zit het met de afvoer? Goede ontluchting, afschot, onbelemmerde doorgang etc....?
 

Willempie

  • #3
Afvoeren zijn wisselend, maar toilet op begane grond doet precies hetzelfde als diegen die op de eerste verdieping staan.
Maakt ook niet uit of er meerdere tegelijk spoelen ja of nee.
Maakt voor mij de comclusie dat de afvoer geen probleem is.
 

Harryvos

  • #5
Ben hier ook benieuwd naar, ik heb zelf ook een subway boven en die spoelt ook zeer slecht door. na 2 keer doortrekken is de grote boodschap verdwenen.
 

Peter

Specialist Bouw/Sanitair
  • #6
Het klopt, dat er met dit type toiletpot soms problemen zijn wat betreft het goed doorspoelen.

Wat wel eens wil helpen, dat wanneer je toilet papier gebruikt deze eerst even laten doordrenken met het water in de pot, voordat je doorspoeld.
Zo is de lucht uit het toilet papier, en spoelt het beter weg.
 

Superkees

  • #7
Ik ben toch benieuwd waar het probleem in zit. Ik ben zelf ook voornemens een set aan te schaffen.
 

Peter

Specialist Bouw/Sanitair
  • #8
Als het goed is krijgen wij deze week een antwoord van de fabrikant, die de klachten aan het testen zijn.
Ook wij krijgen namelijk veel klachten over dit type pot.

Alleen zal ik het antwoord van de fabrikant hier niet kunnen plaatsen, dit in verband met de forum regels. :wink:
Alleen als er een eventulele simpele oplossing van het probleem is.
 

Superkees

  • #9
Ik heb vandaag van een sanitairzaak het advies gekregen om voor een V&B Sunberry te kiezen, ook dus ivm de doorspoelproblemen.
 

Peter

Specialist Bouw/Sanitair
  • #10
Ook hebben wij van onze leverancier te horen gekregen, dat het onderzoek naar deze klacht nog wel enkele weken kan duren.
 

Harryvos

  • #11
Ik heb zo juist bericht gehad van de winkel waar ik hem had gekocht, pot word opgehaald en krijg een andere / nieuwe.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #12
Zo hoort het ook, mooi dat het gelukt is.
 

Superkees

  • #13
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het een fundamenteel probleem is (ontwerpfout). Een nieuwe subway maakt dan weinig uit.
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #14
Het lijkt me dat u dit niet kunt beoordelen, bovendien staat in de forumregels dat er op het forum geen kwalificaties worden gegeven over produkten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu