Vaillant premium turbo

Hoi,

Ik heb thuis nog een geiser een Vaillant premium turbo. Er is nu twee keer een monteur geweest en heeft alles schoongemaakt. Af en toe geeft hij geen warmwater en dan zet ik het knopje om als hij rood brand. Dan geeft hij weer warm water en de vlam gaat branden. Heel af en toe gaat de vlam helemaal niet aan ook niet als ik het knopje omzet. Ik moet dan een uur wachten en hoor dan ergens in de geiser een relais schakelen en dan kan ik weer warm water gebruiken en de vlam gaat dan ook aan .
Door irritatie ben ik erachter gekomen dat ik niet meer een uur moet wachten, maar een flinke platte hand tegen de zijkant maak dat ik de relais weer hoor schakelen.
Nu denk ik zelf dat ergens in dat ding de relais kapot is, omdat ik waarschijnlijk door de klap hem helpt schakelen. Nu is mijn vraag weten jullie om welke relais het kan gaan?
 
  • Waarschuwing
    Klusidee
    Waarschuwing
  • hier kunnen wij u niet meer mee helpen gezien de nieuwe gasketelwet, u zult dus een vakman moeten inschakelen.
     
    Serieus? Zijn er hier geen vakmannen die buiten het advies van een vakman inschakelen ook mogelijke oplossingen kunnen aandragen die ik kan doorgeven aan een vakman?
     
    Tegen een ketel aan slaan is tegenwoordig al verboden als ze dat als een reparatie methode zien. ;-)
    Serieus: het is echt streng geworden, maar misschien dat iemand jouw probleem herkent.
    Echter is het geen doe het zelf klus (meer) en past het daardoor sowieso niet meer binnen dit forum.
     
    Zijn er hier geen vakmannen die buiten het advies van een vakman inschakelen ook mogelijke oplossingen kunnen aandragen die ik kan doorgeven aan een vakman?
    Daar doen we hier al helemaal niet aan. Vakmannen behoren zelf te weten, waar ze terecht kunnen indien ze even geen oplossing hebben voor een probleem. Zij zullen echt niet gaan luisteren naar een leek, die op een forum een vraag heeft gesteld over zo'n probleem, daar dan een advies krijgt en dat dan vervolgens weer door moet geven aan de vakman. Temeer daar het helemaal de vraag is, of de omschrijving van het probleem klopt.

    Je kunt de betreffende vakman vragen of hij bij Vaillant te rade wil gaan. Dat is in elk geval directe communicatie, niet via iemand die er geen verstand van heeft en dus helemaal niet weet waar hij het over heeft.
     

    Login

    Je wachtwoord vergeten?
    Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
    or Log in via
    Back
    Bovenaan Onderaan