Hoi Ruben,
Als je alle berichten had doorgelezen had je kunnen lezen dat je met een klacht voor een product naar de winkel moet gaan, of een aansprakelijkheidsverzekering schrijven, waar je het reservoir hebt gekocht. (Wel verwijzen in je brief dat je Plieger ook aansprakelijk stelt)
De winkel is degene die contact opneemt met Plieger.
In mijn geval, speelt op dit moment nog, heeft bouwmarkt P. alles keurig in behandeling genomen en heeft Plieger ons een nieuw reservoir aangeboden. Wij hebben juist afgelopen week het reservoir opgehaald bij de bouwmarkt maar, met bijbetaling, wel gekozen voor het duurdere merk G. deze heeft ook een compact versie, en wordt ook geleverd door Plieger.
Plieger heeft namelijk alle aansprakelijkheid erkent en heeft daarnaast aangegeven dat, dat wat mijn verzekeraar niet vergoed, door hun wordt vergoed. Mits ik natuurlijk de originele nota’s kan tonen/aanleveren.
Op dit moment ben ik dus zeer tevreden over het in behandeling nemen van mijn klacht door de bouwmarkt en Plieger.
Maandag komt de expert van mijn verzekering voor het opnemen van de overige schade. (Opnieuw betegelen toilet, vloer in toilet en bijkeuken hebben vochtvlekken, dus ook hier willen wij nieuwe vloertegels. Mijn verzekeraar heeft iig aangegeven alle kosten voor het toilet sowieso te vergoeden. Zij proberen dit zelf weer te verhalen bij Plieger.
Mocht je een voorbeeld mail willen hebben voor het aansprakelijk stellen van de bouwmarkt en Plieger laat het maar weten, misschien kan ik je helpen.