We hebben voor het eerst sinds we in ons nieuwe huis wonen de warmtepomp op koelen gezet maar een bijkomend nadeel is dat de vloeren vochtig zijn. Is er iemand die daar een oplossing voor heeft? Het leidingwater is standaard ingesteld op 18 graden en de kamer temperatuur is nu 23 graden.
En kan dat geen kwaad voor de gelijmde pvc vloerbedekking?
En kan dat geen kwaad voor de gelijmde pvc vloerbedekking?
