Bosch Hrc 30 ll

Ik heb al jaren problemen met het op temperatuur komen van het warm water, bij het in bedrijf zijn van van de verwarming.
Normaal heb ik binnen 20 sec warm water op mijn tappunt.
Heb ik verwarming aan duurt het zeker een dikke minuut voordat ik goed warm water heb op mijn tappunt.
Af en toe werkt hij normaal!!!
Door de jaren heen veel aan gesleuteld door de instalateur en Bosch service en al 4x printplaat vervangen etc.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn???
Zelf als leek denk ik aan de
3 wegklep, daar instalateur geconstateerd heeft dat deze haperde en bij los halen dik verroest was!!
Bosch service zegt dat die
3 wegklep er niets mee te maken heeft??????
 
Ik ga hier zelf NIETS aan doen.
Ben op zoek naar iemand die weet wat de oorzaak kan zijn van dit probleem.
Vervolgens leg ik dat bij de instalateur cq bosch service neer zodat zij er mee aan de slag kunnen en hopende dat zo het probleem kan worden opgelost.
 
Het is niet de bedoeling van klusidee om hier de kennis te halen en daarmee een collega van ons om de oren te slaan.
Als je niet tevreden bent over je installateur bel je een ander.twijfel je aan de kunde van een bosch technieker dan is het tijd voor een andere ketel.

Wij zijn hier niet om advies te geven waardoor een beunhaas de reparatie kan gaan doen.Dan huur je ons maar rechtstreeks in, wie weet zijn wij zelfs je installateur al of erger je Bosch technieker.
 
Ik vraag om een mening wat eventueel de oorzaak is van het probleem omdat men tot op heden er niet uit gekomen is om het op te lossen.
Als je echt Collega's bent help je elkander.
Het gaat er Niet om dat ik er iemand mee onderuit wil halen.
Twee weten, soms, meer dan één.
Maar als mijn verzoek om mee te denken over ander mans probleem ziet als een aanval op collega's dan zal ik dit item wel verwijderen.
 
Als een collega mij zou vragen krijgt hij alle ins en outs. Maar jij bent geen collega.
Er is niets irritanter dan een klant die het beter denkt te weten omdat hij iets op internet heeft gelezen maar niet begrepen.

Een monteur ter plaatse kan veel meer zien dan dat jij ons vertelt, heeft daarbij gewoon een service nummer voor de bosch servicedesk die hem kan bijstaan.

Klusidee is voor DHZers die zelf de reparatie kunnen of willen uitvoeren, werk van derden word niet beoordeeld.
De regels zijn gewoon duidelijk zat.
 
Tevens staat er in uw eiegen post dat de installateur en de bosch monteur elkaar al tegen spreken.
Hoe wilt u dan dat wij dit via een forum gaan oplossen?
Zelf als leek denk ik aan de
3 wegklep, daar instalateur geconstateerd heeft dat deze haperde en bij los halen dik verroest was!!
Bosch service zegt dat die
3 wegklep er niets mee te maken heeft?Question??
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan