Verwarming keuken , opties

FritsNB

  • #1
Een goedemiddag,

Een vraag waar ik al geruime tijd mee zit, en vooralsnog zelf geen antwoord op hebben kunnen verzinnen.

Situatie: Een voorheen open keuken afgesloten van de woonkamer en een stuk aangebouwd. 2.40m x5.00m

De keuken word s'winters niet warm, vooral in het gedeelte wat aangebouwd is blijft het koud.(geen kruipruimte, koude vloer).
De keuken wordt nu verwarmd door een radiator welke aangesloten zit op de leidingen vanuit de woonkamer. Ik heb de radiatoren in de wk reeds zodanig ingesteld dat diegene het dichts bij de keuken (+ het verst van de thermostaat), vol open staat, en de andere bijna dicht. Dit daar als de verwarming in de wk uit staat ook de koude keuken niet meer verwarmd word.

Daar we bezig zijn met een nieuwe keuken ook maar eens kijken naar de verwarming opties!

Wat kan een goede optie zijn om het toch fatsoenlijk warm te krijgen?

Een grotere radiator? Kan, er is ruimte, maar is volgens mij geen oplossing door de verbinding met de wk.
Vloerverwarming? moet wel goed geïsoleerd kunnen worden door anders ben ik alleen maarde aarde aan het verwarmen...
Plint verwarming? aangesloten op de cv + elektrisch.
...?

De verwarming ketel is een 25 jaar oude Valiant welke ook aan vervanging toe is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu