Hoi,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Zanussi inbouwvaatwasmachine.
Het betreft hier model ZDT16020FA - PNC 911436303/04
Wanneer ik een programma start komt er na een tijdje foutmelding iF0 of i20 op het display. Bij het 70 graden programma gebeurt dit pas na een half uurtje ofzo, maar bij het 30m programma al na 5-10 minuten.
Nadat ik de machine uit- en weer aanzet verdwijnt de fout, en als ik het programma dan probeer verder te zetten, komt dezelfde fout weer terug na enkele minuten. Als ik de machine echter een half uurtje laat uitstaan (afkoelen?), en dan het programma verder zet, komt de fout pas weer na een klein half uurtje.
Ik heb vanochtend een "expert" laten komen, maar ik voel me een beetje afgezet. Hij heeft enkel de machine laten draaien tot de fout verscheen, en heeft vervolgens gezegd dat het te duur is om te repareren (hij heeft niet eens de plint onder de machine verwijderd, enkel geluisterd naar de cyclus en de foutmelding bekeken), en dat ik 40 euro terug krijgt van de 57 euro die ik moest betalen indien ik een nieuw toestel koop in de winkel waar hij voor werkt.
Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ik heb geen bang om "mijn handen vuil te maken", maar ik weet echt niet waar te beginnen.
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Zanussi inbouwvaatwasmachine.
Het betreft hier model ZDT16020FA - PNC 911436303/04
Wanneer ik een programma start komt er na een tijdje foutmelding iF0 of i20 op het display. Bij het 70 graden programma gebeurt dit pas na een half uurtje ofzo, maar bij het 30m programma al na 5-10 minuten.
Nadat ik de machine uit- en weer aanzet verdwijnt de fout, en als ik het programma dan probeer verder te zetten, komt dezelfde fout weer terug na enkele minuten. Als ik de machine echter een half uurtje laat uitstaan (afkoelen?), en dan het programma verder zet, komt de fout pas weer na een klein half uurtje.
Ik heb vanochtend een "expert" laten komen, maar ik voel me een beetje afgezet. Hij heeft enkel de machine laten draaien tot de fout verscheen, en heeft vervolgens gezegd dat het te duur is om te repareren (hij heeft niet eens de plint onder de machine verwijderd, enkel geluisterd naar de cyclus en de foutmelding bekeken), en dat ik 40 euro terug krijgt van de 57 euro die ik moest betalen indien ik een nieuw toestel koop in de winkel waar hij voor werkt.
Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ik heb geen bang om "mijn handen vuil te maken", maar ik weet echt niet waar te beginnen.