Hallo. Onze vaatwasser AEG FSE63617P van nu 4 jaar oud geeft ineens de foutmelding i44 en af en toe i11. Daarnaast lekt hij water rechts voor (druppelt)
Filters zijn schoongemaakt, waterafvoer is gecheckt en machine is gereset. Helaas zonder resultaat..
We hebben de onderkant open gehad en zag wat water op de bodemplaat liggen. Dit leek niet veel. Wat nu te doen? Moet hier een monteur voor komen of is er nog iets wat we zelf kunnen doen?
Filters zijn schoongemaakt, waterafvoer is gecheckt en machine is gereset. Helaas zonder resultaat..
We hebben de onderkant open gehad en zag wat water op de bodemplaat liggen. Dit leek niet veel. Wat nu te doen? Moet hier een monteur voor komen of is er nog iets wat we zelf kunnen doen?