Tegelen met deze temperatuur (30+ gr)

Met de temperaturen de komende dagen rijst bij ons de vraag of we wel of niet kunnen tegelen (of dat de lijm wellicht te snel droogt).

Het gaat om vloer en wand in de badkamer. De temperatuur in de badkamer zelf is 25/26 graden (en waarschijnlijk neemt dat nog wat toe de komende dagen).

Wat zijn ervaringen met deze temperatuur?

Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor voegen.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan