Goedemiddag klussers,
Deze scheuren in de buitengevel voegen vielen mij op (rechtsboven vanaf kleine raam).Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat er moet gebeuren om het op te lossen / herstellen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang het er al zit. De voegen zijn 60 jaar oud. Al lijkt er helemaal rechtsboven wel een keer wat hersteld te zijn.
Alvast bedankt voor jullie kennis!
Deze scheuren in de buitengevel voegen vielen mij op (rechtsboven vanaf kleine raam).Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat er moet gebeuren om het op te lossen / herstellen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang het er al zit. De voegen zijn 60 jaar oud. Al lijkt er helemaal rechtsboven wel een keer wat hersteld te zijn.
Alvast bedankt voor jullie kennis!