Raampje/opening in gipsplaten wand afwerken

Na het plaatsen van een gipsplaten wand besloten om er een soort raampje in te maken. Hier hoeft geen glas in, mag gewoon open blijven. Maar nu zit ik met de vraag, hoe kan ik de openingen tussen de gipsplaten het beste afwerken? De ruimte tussen de gipsplaten is nu dus open en ben bang dat als ik er houten latten op plaats, ik ze nergens aan kan vast maken en zit dus met een dilemma. Wie kan me helpen met een advies hoe ik de openingen het beste kan dicht maken? Zodat het een echt raampje wordt (zonder glas).



20260625_141822.jpg

20260625_141820.jpg

20260625_141815.jpg

20260624_133501.jpg

20260624_134801.jpg
 
Eerst houten balkjes of metal stud profiel erin en vastschroeven.
Hoeft niet perfect, is alleen zodat je houvast hebt voor wat erop komt. Dat kan ook gipsplaat zijn.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan