Na het plaatsen van een gipsplaten wand besloten om er een soort raampje in te maken. Hier hoeft geen glas in, mag gewoon open blijven. Maar nu zit ik met de vraag, hoe kan ik de openingen tussen de gipsplaten het beste afwerken? De ruimte tussen de gipsplaten is nu dus open en ben bang dat als ik er houten latten op plaats, ik ze nergens aan kan vast maken en zit dus met een dilemma. Wie kan me helpen met een advies hoe ik de openingen het beste kan dicht maken? Zodat het een echt raampje wordt (zonder glas).









