Ik wil de bruine platen die in mijn garage wat netter afwerken, vind ze nu er echt lelijk uitzien, zat eerste te denken om het helemaal dicht te gipsen, maar dan verlies ik ook de ruimte tussen de balken waar je eigenlijk beste wel veel in kan opslaan.
Heeft er iemand een andere manier om die lelijke plafondplaten wat netter te maken wat net wat beter is dan alleen even een lakje erover heen.
alvaste bedankt voor de tips.
Heeft er iemand een andere manier om die lelijke plafondplaten wat netter te maken wat net wat beter is dan alleen even een lakje erover heen.
alvaste bedankt voor de tips.