Beste mensen wie kan mij helpen?
Mijn openstaande deuren gaan niet open (al jaren) nu met dit weer wil ik het toch erop wagen!
Als ik de hendel naar boven duw gaat de stang mee, maar alleen van het bovenste stuk. Dat betekent dat de bovenkant wel opengaat maar in de onderkant is er geen beweging. Lijkt alsof hij in het midden is afgebroken?
We krijgen er verder geen beweging in (onderkant stang) is mijn enige optie zagen?
Alvast dank


Mijn openstaande deuren gaan niet open (al jaren) nu met dit weer wil ik het toch erop wagen!
Als ik de hendel naar boven duw gaat de stang mee, maar alleen van het bovenste stuk. Dat betekent dat de bovenkant wel opengaat maar in de onderkant is er geen beweging. Lijkt alsof hij in het midden is afgebroken?
We krijgen er verder geen beweging in (onderkant stang) is mijn enige optie zagen?
Alvast dank

