Jaren 30 openslaande deur gaat niet open

Beste mensen wie kan mij helpen?
Mijn openstaande deuren gaan niet open (al jaren) nu met dit weer wil ik het toch erop wagen!
Als ik de hendel naar boven duw gaat de stang mee, maar alleen van het bovenste stuk. Dat betekent dat de bovenkant wel opengaat maar in de onderkant is er geen beweging. Lijkt alsof hij in het midden is afgebroken?
We krijgen er verder geen beweging in (onderkant stang) is mijn enige optie zagen?

Alvast dank



IMG_0918.jpeg

IMG_0919.jpeg
 
espagnolet sluiting, de schroeven losdraaien en van waarschijnlijk alles, en dan komt de espagnolet los. maar begin met onder en midden.
Gebruik wel een goede platte schroeven draaier met de juiste maat en tik met een wat kleinere de verf eraf rond en in de schroef
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan