K Kapitanos 31 mrt 2026 #42 Ik heb een schuifsok gebruikt. Zag over het y-stuk pas later. Maar ik kon alles nog wat verschuiven en het zit goed. Het water loopt mooi weg! Helemaal te gek. Wel een ontzettende rotklus moet ik eerlijk zeggen. Afvoertje slaapkamer ga ik morgen doen met een klemzadel. Wordt eigenlijk nooit gebruikt en ik ga die wasbak een keer helemaal weghalen. Over een tijdje eerst dakafvoer garage verplaatsen en dan trek ik de overige gres er ook uit. En dan pvc tot aan gemeente aansluiting. Iedereen super bedankt en dan met name @Henk253
Ik heb een schuifsok gebruikt. Zag over het y-stuk pas later. Maar ik kon alles nog wat verschuiven en het zit goed. Het water loopt mooi weg! Helemaal te gek. Wel een ontzettende rotklus moet ik eerlijk zeggen. Afvoertje slaapkamer ga ik morgen doen met een klemzadel. Wordt eigenlijk nooit gebruikt en ik ga die wasbak een keer helemaal weghalen. Over een tijdje eerst dakafvoer garage verplaatsen en dan trek ik de overige gres er ook uit. En dan pvc tot aan gemeente aansluiting. Iedereen super bedankt en dan met name @Henk253