Gaten frezen onder kopste kant

Mikejuh

  • #1
Ik ben bezig met een tv kast van merantie, ik heb aan de dorpels al pennen geslagen en nu moet ik nog de gaten frezen (ik weet dat het eigenlijk andersom moet maar ik had de frees niet thuis toen )
Maar nu het probleem, de pennen komen 1cm onder de kopste kant van de poten, de poten zijn 100x100mm dik, en de dorpels zijn 100x 40mm.
aleen nu ben ik bang dat als ik ga frezen dat het het hout afbreekt aan de boven kant.
Kan ik nu beter de pennen wat dunnen maken of zou het hout stevig zat blijven, of anders gewoon wat lager frezen en dan de overige lengte afzagen( overlengtes zijn overal al af), jammer genoeg heb ik nu al vakantie anders had ik het aan de meester kunnen vragen maar hier kunnen jullie me denk ook wel helpen hoop ik

Alvast bedankt, Mike
 
  • Klusservice
    Klusidee
    Klusidee helpt je met het vinden van een klusoplossing! Kom je er zelf niet uit en heb je een vakman nodig schakel dan de klusservice van Klusidee in. Direct een vakman inschakelen
  • Waldy

    Specialist Zonwering
    • #2
    Maak het even heel duidelijk d.m.v. een tekening aub
     
    Status
    Niet open voor verdere reacties.
    Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
    3
    13
    13
    20
    4
    12
    6
    6
    7
    11
    2
    5

    Login

    Je wachtwoord vergeten?
    Nog niet geregistreerd? Registreer nu