Cv ketel Nefit storingsmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben in onze nieuwe woning een Nefit (Proline) ketel en vanochtend helaas geen warm water.

Temperatuur gaf eerst 29 graden aan, nu 45 graden. Geprobeerd te resetten, water bijvullen maar helaas geen oplossing.

We zien de waarschuwing: 204 aanvoersensor temperatuur hoger dan ingesteld. Wachtstand.

Ik zie online wat opties maar weet niet zo goed wat te doen. Iemand met een tip?

Onderhoudsbeurt is gepland maar kan pas over 2 weken.

IMG_6250.jpeg IMG_6249.jpeg
 
  • Waarschuwing
    Klusidee
    Waarschuwing
  • Status
    Niet open voor verdere reacties.

    Login

    Je wachtwoord vergeten?
    Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
    or Log in via
    Back
    Bovenaan Onderaan