Na 20 jaar trouwe dienst was mijn Bosch PSR 12 VES accu schroef boormachine aan vervanging toe (althans de accu).
Ik heb een nieuwe Bosch PSR 18 LI-2 gekocht en het apparaat vraagt wat gewenning.
De oude was gasgeven = draaien. De nieuwe heeft elektronisch gestuurd draaimoment (dus geen slipkoppeling meer) en door de ingebouwde elektronica zit er wat vertraging tussen gas geven en draaien.
Na een aantal keer gebruik begon de boormachine te weigeren: bij het indrukken van de trekker draaide de boor niet, maar gingen de acculampjes knipperen.
Ik kan nergens vinden wat dit is. Het lijkt me een soort test om te zien hoe vol de accu is.
Feit is dat hij hier steeds in terug valt en je de trekker soms wel 10 x in moet knijpen voor de boor gaat draaien.
Wat is dit? Doe ik iets fout? Heb ik ergens over heen gelezen?
Ik heb een nieuwe Bosch PSR 18 LI-2 gekocht en het apparaat vraagt wat gewenning.
De oude was gasgeven = draaien. De nieuwe heeft elektronisch gestuurd draaimoment (dus geen slipkoppeling meer) en door de ingebouwde elektronica zit er wat vertraging tussen gas geven en draaien.
Na een aantal keer gebruik begon de boormachine te weigeren: bij het indrukken van de trekker draaide de boor niet, maar gingen de acculampjes knipperen.
Ik kan nergens vinden wat dit is. Het lijkt me een soort test om te zien hoe vol de accu is.
Feit is dat hij hier steeds in terug valt en je de trekker soms wel 10 x in moet knijpen voor de boor gaat draaien.
Wat is dit? Doe ik iets fout? Heb ik ergens over heen gelezen?