Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is met behulp van 2 mini schroevendraaiers toch gelukt. Met een beetje geduld en niet teveel kracht lukt het voorzichtig om die palletjes naar boven te drukken.
Uiteindelijk draai je de kap zo van die pomp af.
Het erop draaien is een fluitje van een cent.
Verder merk ik bij die nieuwe pomp dat de tacho veel stroever draait en ik zie dat binnenin ook alles mooi meedraait.
1. Zorg dat je net zijn 2 en bent. Zeker met het verwijderen van de pomp is het handig als 1 persoon draait en de andere de palletjes tegenhoud.
2. Als je de nieuwe motor monteert zorg dan dat het rubbertje aan de rechterzijde er alvast opzit.
Dit maakt de montage nog gemakkelijker.
Zoals beloofd de foto reparatie verzameling.
die zat flink vast trouwens dat bovenstaande ding. Gewoon flink naar boven trekken en een beetje draaiend wrikken en je krijgt hem eruit.
Alternatief is om het onderlaag geheel te verwijderen en dan met lange spitstang de klemmetjes verwijderd.
Zoals de tip: zorg dat je de rechterrubber alvast op de motor monteert.
Op dit moment draai ik 70intensief programma om te testen of er niets lekt.
De machine is echt een stuk stiller valt me meteen op. Machine draait al een klein kwartiertje ..... Standpijp achterin blijft nog koud ..... Ff afwachten dus ;) In spanning uiteraard.
Nou resultaat mag er wezen. Zo heet is onze vaatwasser lange tijd niet geweest.
Alles dus opgelost. Het euvel was de spoelpomp en het 13 maal piepen of knipperen houd dus verband met het niet ontvangen van het tachosignaal waardoor de pomp op volle vaart gaat en de verwarming uitgeschakeld word.
Met grote dank aan S.oldeerbout. Zonder jouw hulp was dit me allemaal niet gelukt.