Hallo,
ik heb laatst 3 extra radiatoren op de volgende manier geplaatst;
niet geweldige tekening, maar het idee is duidelijk.
Het volgende is het probleem; de dichstbijzijnste radiator wordt wel gewoon warm, maar de rest niet. Hoe kan dit?
Dit heb ik al geprobeerd;
- Aanvoer en Afvoer is correct gemonteerd.
- Ontluchten *meerdere keren gedaan*
- Warmte hoger zetten, zelfs tot 60 graden toe. (Ik werk met een houtkachel.
- Pomp is pas vervangen die maximaal 10 bar kan verwerken, heb hem op de hoogste stand geprobeeerd, geen verschil.
Ander vraagje hierbij is, is het correct aangesloten op de volgende manier? Vb. De afvoer van de 1e radiator, heb ik aangesloten op de aanvoer van de 2e radiator enzovoort. klopt dit?
Hoop dat iemand mij kan helpen. :)
groeten,
Michael
Edit; Nog even voor de duidelijkheid, er bestaat al een andere leiding die aangesloten is op 7 andere radiatoren. Deze worden WEL gewoon warm.
ik heb laatst 3 extra radiatoren op de volgende manier geplaatst;

niet geweldige tekening, maar het idee is duidelijk.
Het volgende is het probleem; de dichstbijzijnste radiator wordt wel gewoon warm, maar de rest niet. Hoe kan dit?
Dit heb ik al geprobeerd;
- Aanvoer en Afvoer is correct gemonteerd.
- Ontluchten *meerdere keren gedaan*
- Warmte hoger zetten, zelfs tot 60 graden toe. (Ik werk met een houtkachel.
- Pomp is pas vervangen die maximaal 10 bar kan verwerken, heb hem op de hoogste stand geprobeeerd, geen verschil.
Ander vraagje hierbij is, is het correct aangesloten op de volgende manier? Vb. De afvoer van de 1e radiator, heb ik aangesloten op de aanvoer van de 2e radiator enzovoort. klopt dit?
Hoop dat iemand mij kan helpen. :)
groeten,
Michael
Edit; Nog even voor de duidelijkheid, er bestaat al een andere leiding die aangesloten is op 7 andere radiatoren. Deze worden WEL gewoon warm.