3 puntssluiting cilinderslot inzetten palletje in de weg

Heb een deur met een 3 puntsluiting en daar wil ik een cilinder inzetten. Maar het lijkt wel of er een palletje in de weg zit. Dus ik kan het cilinderslot er niet inzetten. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

Zo'n vraag 'schreeuwt' om een of meerdere foto's. :wink:

Als je trouwens een cylinder wilt plaatsen moet je altijd eerst de sleutel in de cylinder doen en deze verdraaien tot de pal recht zit. Anders krijg je hem er nooit in. Of bedoelde je dat niet?

100938_20171018_195939_3.jpg
100938_20171018_195957_2.jpg
Dit zijn de foto's

De schilden zijn al enorm beschadigd. Heb je soms een nieuwe meerpuntssluiting in een bestaande slotkast geplaatst?

Zo ja: Met een tangetje kun je het zwarte deel eruit trekken.

Dan rest niets anders dan de kruk en de schilden los te maken, en het slot te demonteren. Waarschijnlijk kun je dan wel de zwarte ring verwijderen.

Opgelost, het was tandwiel wat regelt dat het bovenste en onderste deel van de 3 puntssluiting naar buiten en naar binnen gaat als je de sleutel omdraait. Wb40 doet wonderen. Bedankt voor het meedenken

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan