Reservoir-probleem Siemens droger WT46E302

Centers

  • #21
Hallo bij de Siemens IQ700 kun je om problemen te voorkomen een schoonmaakprogramma laten draaien. Zie deze link
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #22
Beste Centers, ik heb uw forumnaam gewijzigd, namen van bedrijven etc. in de forumnaam zijn niet toegestaan, zie de forumregels.
 

Anti-rsca

  • #23
Super bedankt voor deze handleiding, heel duidelijk!
 

Vdharst

  • #24
Intussen 7 jaar later dus nog altijd actueel! Heb de instructies gevolgt en heb daarnaast ook even het flottertje uit elkaar gehaald, daar zat aardig wat smurrie in waardoor die niet meer terug zakte.
Na alle tips hier gelezen te hebben inderdaad tot de conclusie gekomen dat regelmatiger reinigen via filter en klepje makkelijker is.
Hartelijk dank allemaal.
 

Wengbers

  • #25
Had zelfde probleem met mijn WT46E183 Miele droger en beschrijving van Kees klopt voor mijn type machine niet helemaal maar kwam er wel uit. En inderdaad via de binnenkant kun je er ook bij maar niet helemaal goed tot onder het flottertje. Ik denk dat je op de tast heel ver komt (klepje eraf halen en met de arm erin zodat je met een doekje veel rotzooi kunt weghalen. Dus dat zou ik eerst proberen alvorens de halve machine uit elkaar te halen.
 

Herbkk

  • #26
Dit filmpje laat precies zien hoe je de droger open moet maken

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu