Nieuw onderwerp Reageren
Scidd0w

Scidd0w op 17 Oktober 2014, 11:12   Plieger Compact Inbouwreservoir - Welke onderdelen?
Goedendag,

Ik heb voor mijn nieuwe badkamer een Plieger compact inbouwreservoir aangeschaft. Dit vanwege de geringe inbouwdiepte en de prijs.

Ik heb er niet bij nagedacht welk merk ik kocht. Nu na onderzoek op internet en navraag bij onze loodgieter lees ik de volgende algemene stelling over Plieger inbouwreservoirs;
Quote:
Best goed spul maar als er iets na een aantal jaar kapot gaat en je hebt onderdelen nodig? Berg je dan maar!

Nu dacht ik kan ik niet gewoon nu alvast wat onderdelen inslaan? Maar welke dan?
Mijn vraag is dus kan iemand met ervaring aangeven welke onderdelen het vaakst kapot gaan en/of vervangen moeten worden?

Ik heb een Plieger onderdelen catalogus gevonden online waarin alle onderdelen en type nummers staan.
De onderdelen voor mijn het compact reservoir van Plieger beginnen op pagina 49.

Bij voorbaat dank.

';
Klusservice Klusidee
Klusservice Klusidee

Klusidee helpt je met het vinden van een klusoplossing! Kom je er zelf niet uit en heb je een loodgieter nodig schakel dan Klusidee in voor een vakman. Direct een loodgieter inschakelen

Henk253
Vaste Beantwoorder

Groningen
Henk253 op 17 Oktober 2014, 21:15  
Als plieger zo`n grote catalogus uit brengt hebben ze ook alle onderdelen.

bodemkleprubbers zijn wel eens stuk of vlotters dit is nog betaalbaar.
maar ook bediening panelen, en uitstroom mechanismes dus mocht dit alles stuk gaan dan kan je net zo goed nieuwe in zetten.
Naar boven
Nieuw onderwerp Reageren
Pagina 1 van 1

Klusadvies: Plieger Compact Inbouwreservoir - Welke onderdelen?

Klusadvies: Plieger Compact Inbouwreservoir - Welke onderdelen?
Gerelateerde onderwerpen Reacties Laatste Bericht
Plieger inbouwreservoir onderdelen 3 18 Mei 2010, 15:16
Onderdelen inbouwreservoir Plieger Basic 2 05 Mei 2009, 13:57
Geen nieuwe berichten Wateraansluiting Plieger Compact duoblokpack. 5 17 Maart 2018, 22:26
Geen nieuwe berichten Lekkend Plieger compact inbouw reservoir. (barst) 31 24 September 2019, 07:33
Plieger inbouwreservoir 4 24 November 2008, 09:42
Geen nieuwe berichten Onderdelen inbouwreservoir 13 18 April 2019, 18:49
Inbouwreservoir; onderdelen vervangen 1 06 Maart 2008, 13:41
Geen nieuwe berichten Ontbrekende onderdelen Grohe inbouwreservoir 6 15 Juli 2014, 12:37