Bed op kast maken

Ruuddanio

  • #1
Hoi allemaal,

ik wil graag een bed maken op een kast. Een simpel plannetje van het geheel staat hieronder. Erop moeten dan lattenbodems komen liggen. het geheel wordt verstevigd door metalen hoekverbindingen (bij de platen). verder komen aan de buitenkant bij de kastjes nog balkjes (7 x 5 cm denk ik) in gemaakte in hammen in de platen. verder zit ik te denken aan 22 mm mdf plaat materiaal. ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren of dit werkt en zo niet wat er dan anders moet. voor verdere vragen stuur maar een berichtje. verder maten zijn 2,2 x 2,2 meter. en de hokjes zijn dus +- 73 cm (zowel lengte als breedte). En het geheel moet ongeveer 70 cm hoog worden(de constructie zonder lattenbodems)

alvast bedankt
 

Tiho

  • #2
Is het de bedoeling dat alles 70 cm wordt? Je lattenbodems kunnen dan niet inveren.
 

Ruuddanio

  • #3
Het geheel zonder de lattenbodems moet 70 cm worden
 

Tiho

  • #4
Ik bedoel het binnenframe, de platen, als deze net zo hoog zijn als de buitenrand, kan je lattenbodem niet inveren omdat hij erop ligt.
 

Ruuddanio

  • #5
Op de buitendste platen en in het midden laat ik een balk lopen die hoge is dan de binneste platen zodat er wel vering plaats kan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu