Enkele weken geleden prima laminaat besteld bij een laminaatwinkel in Almere. In de winkel had ik de medewerker een plattegrond gegevens van mijn woning.
Enkele dagen later werd ik gebeld. Het laminaat kon per direct geleverd worden en zij adviseerden mij 70 m2. Ik ging op goed vertrouwen akkoord. Echter na het leggen bleek dat ik nog zo'n 10 m2, 4 onaangebroken pakken over had. Hiermee ben ik teruggegaan naar de winkel maar die wil ze niet terugnemen omdat het product speciaal voor mij besteld zou zijn.
Ik vind dit belachelijk. Laminaat moet toch altijd besteld worden? Daarnaast is de betreffende 70 m2 voor mij berekend. Vervolgens contact opgenomen met het hoofdkantoor in Zaandam. Deze melden mij hetzelfde.
Is dit een normale gang van zaken in de laminaat branche? Wat raden jullie mij aan?
Enkele dagen later werd ik gebeld. Het laminaat kon per direct geleverd worden en zij adviseerden mij 70 m2. Ik ging op goed vertrouwen akkoord. Echter na het leggen bleek dat ik nog zo'n 10 m2, 4 onaangebroken pakken over had. Hiermee ben ik teruggegaan naar de winkel maar die wil ze niet terugnemen omdat het product speciaal voor mij besteld zou zijn.
Ik vind dit belachelijk. Laminaat moet toch altijd besteld worden? Daarnaast is de betreffende 70 m2 voor mij berekend. Vervolgens contact opgenomen met het hoofdkantoor in Zaandam. Deze melden mij hetzelfde.
Is dit een normale gang van zaken in de laminaat branche? Wat raden jullie mij aan?