Nieuwe binnendeuren schilderen jaren 30

Beste klussers ,

Vraagje , we hebben 5 nieuwe binnendeuren laten plaatsen en willen deze nu gaan schilderen . Mijn ervaring is dat je met acryl verf zoveel mogelijk een roller moet gebruiken ivm strepen van de kwast . Alleen zijn de schuine delen te smal voor een roller…

Hoe schilder je dan het mooiste de schuine delen ? Die zijn te smal voor een roller .

Met vriendelijke groet ,

Michael



IMG_1282.png

IMG_1283.png

IMG_1284.jpeg
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan