Beste klussers ,
Vraagje , we hebben 5 nieuwe binnendeuren laten plaatsen en willen deze nu gaan schilderen . Mijn ervaring is dat je met acryl verf zoveel mogelijk een roller moet gebruiken ivm strepen van de kwast . Alleen zijn de schuine delen te smal voor een roller…
Hoe schilder je dan het mooiste de schuine delen ? Die zijn te smal voor een roller .
Met vriendelijke groet ,
Michael



Vraagje , we hebben 5 nieuwe binnendeuren laten plaatsen en willen deze nu gaan schilderen . Mijn ervaring is dat je met acryl verf zoveel mogelijk een roller moet gebruiken ivm strepen van de kwast . Alleen zijn de schuine delen te smal voor een roller…
Hoe schilder je dan het mooiste de schuine delen ? Die zijn te smal voor een roller .
Met vriendelijke groet ,
Michael


