Ik heb een Hotbath inbouwkraan. De knop om de temperatuur te regelen wil ik loshalen om te ontkalken. Er zitten twee inbus schroefjes op elkaar in de knop. De eerste kan ik verwijderen. De tweede is door kalkvorming volledig vast gaan zitten en krijg ik niet meer los.
Ik heb geprobeerd met azijn in een spuitje de kalk te verwijderen en dan los te krijgen, maar dit heeft geen effect.
Heeft iemand een suggestie om deze los te krijgen?
Dank en groet, Sander
Ik heb geprobeerd met azijn in een spuitje de kalk te verwijderen en dan los te krijgen, maar dit heeft geen effect.
Heeft iemand een suggestie om deze los te krijgen?
Dank en groet, Sander