E-twist thermostaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik kan nergens een duidelijke antwoord vinden..
Ik heb een Remeha tzerra ace matic 35c en ik wil een e-twist thermostaat gebruiken, ja deze past zeker maar mijn vraag is moet er een gateway erbij of kan het direct aangesloten worden zonder iets erbij ?
Heeft iemand een idee hierover..
Alvast bedankt
Mvg
 
  • Waarschuwing
    Klusidee
    Waarschuwing
  • Hiervoor heb je geen gateway nodig.
    Thermostaat en ketel communiceren beide met r- bus, gateway is alleen om de thermostaat op opentherm aan te sluiten.
     
    Status
    Niet open voor verdere reacties.

    Login

    Je wachtwoord vergeten?
    Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
    or Log in via
    Back
    Bovenaan Onderaan