Hallo,
Een paar weken na aanschaf van mijn espressoapparaat begon mijn ALS uit te schakelen bij inschakeling van het apparaat. Apparaat is opgestuurd naar service-afdeling van Saeco en wordt retourgestuurd met de medeling: uitvoerig getes, geen storing gevonden. Uiteraard bleef de klacht bestaan. Weer terug naar de winkel: bij hen blijkt apparaat inderdaad probleemloos te werken.
Wat te doen? Kan het aan een overgevoelige ALS liggen? Maar ja, deze heeft nog nooit problemen gegeven. Plus, een tweede espressoapparaat van hetzelfde type geeft géén storing.
Wie weet wat ik het beste kan doen?
Alex
Een paar weken na aanschaf van mijn espressoapparaat begon mijn ALS uit te schakelen bij inschakeling van het apparaat. Apparaat is opgestuurd naar service-afdeling van Saeco en wordt retourgestuurd met de medeling: uitvoerig getes, geen storing gevonden. Uiteraard bleef de klacht bestaan. Weer terug naar de winkel: bij hen blijkt apparaat inderdaad probleemloos te werken.
Wat te doen? Kan het aan een overgevoelige ALS liggen? Maar ja, deze heeft nog nooit problemen gegeven. Plus, een tweede espressoapparaat van hetzelfde type geeft géén storing.
Wie weet wat ik het beste kan doen?
Alex