5 Draads intercom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Jordymelissa,

In je andere topic werd gevraagd om een foto en merk/type van de huidige intercom, zodat The headhunter je verder zou kunnen helpen.

Het zal dan toch gaan om welk soort bedrijf je zo'n intercom kunt bestellen, want adressen van leveranciers worden op dit forum niet verstrekt, eventueel alleen de fabrikant/importeur van je huidige intercom.

Dus graag eerst gegevens daarvan!

Kies maar uit:
Siedle
Atea
Fermax
Ericson
Aiphone
Betinco
Elro
Golmar
Terraneo
Siemens

Dit zijn wel de meest voorkomende, maar er zijn nog wel 100 andere fabrikanten.

Bedankt voor de reacties,

En ik kan alleen een foto erop zetten, want er staat geen merk, geen nummer echt helemaal niks op dat ding.
Ik hoorde bij Elro dat als je een intercom neemt van een ander bedrijf, dat dat niet aan te sluiten valt dus dat is wel balen.

Groetjes

Wij hebben bij ons bedrijf ter vervanging en reparatie eigenlijk maar 1 merk liggen.

Staat o.a. in bovenstaand rijtje en deze kan functioneren met, bijna alle andere merken. Op verzoek doen wij ook andere merken uiteraard maar vooraad technisch is alleen dit merk voldoende. Zo'n Elro antwoord is niet meer dan vertellen wat er in hun straatje past.

Doe maar fotootje liefst ook 1 van de binnenkant.

Gokje Ronald , jullie hebben de REF2001 als vervanger.
Die kan idd op heel veel deurposten, het enige nadeel is dat rubbertje dat na een aantal jaren tussen de bel schiet.

Soms al eerder :lol: Maar inderdaad en volgens mij zit dat rubbertje er nu niet meer tussen. En zo blijft het werk in de wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan