Golven onder pvc plaklaminaat

Mari62

  • #1
Ik heb een pvc plaklaminaat vloer laten leggen (totaal pakket met egaliseren) en meteen kwamen op veel plekken het plaklaminaat op de kopse-kanten omhoog. Ook is de vloer niet helemaal vlak/egaal waardoor ik de hobbels van het beton eronder gewoon zag/zie.
Na heel veel gezeur, eindelijk bezoek leverancier die voorstelde alle lamellen te vervangen, kwam de vloerenlegger met het voorstel om een nieuwe vloer over deze heen te leggen met een plak ondervloer.
Nu heb ik last van golven onder de vloer en 2 hoge golven die naast een ander geluid geven als je er op klopt, ook kan indrukken wat mij (als leek) lijkt op lucht. Volgens de vloerenlegger komt dit door de zwevende plak-ondervloer wat mij een raar verhaal lijkt. Die 2 hoge golven zitten in dezelfde lamel en niet in de lamellen er naast. Hij zegt dat hij daar niets aan kan doen.
Zijn opmerking over het egaliseren naar mij toe was ik heb de grond niet egaal/vlak gemaakt anders had er meer egaline op gemoeten maar gewoon glad zodat de pvc vloer geplakt/gelijmd kon worden. Is dat niet een vraag die hij naar mij als klant had moeten stellen voor het leggen van plak-pvc? Ook is die eerste vloer in februari gebracht en meteen gelegd zonder acclimatisering in de woning.
Kan er nu echt niets gedaan worden aan die golven?
P.s ik ben al meer dan een jaar bezig met deze vloerlegger
Alvast super bedankt voor een reactie
 

Jan

Algemeen beantwoorder
Moderator
  • #2
We behandelen geen vragen over werk van anderen, zie de forumregels.
Het lijkt mij het beste dat er een deskundige ingeschakeld wordt die met wederzijdse instemming een bindend advies geeft.
 

Mari62

  • #3
Ok bedankt voor de reactie dat wist ik niet. Zal proberen de topic te verwijderen en elders advies vragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu