Danfoss link

Marc1981

  • #1
Hallo ,Nieuw op dit forum .

Ik wil zoneregeling toepassen vanwege dat er iedere dag beneden word gestookt met een houtkachel.

Ik ben aan het uitzoeken welk zoneregeling systeem het beste is op de volgende ketels .
Ik heb een nefit hrc economline classic die ik volgende zomer ga vervangen voor een nefit trentline ,in het hele huis word gestookt met radiatoren .
Werkt de modulerende werking van het tap water dan nog bij een danfosslink systeem omdat deze geen opentherm heeft.

IK heb begrepen dat de Evohome wifi wel modulerend werkt en een opentherm heeft met zoneregeling .

Volgende mogelijkheid zou zijn nefit easy op weersafhankelijk zetten samen met danfoss thermostaat kranen met bluetooth functie,dan moet je dus beide klokprogramma,s sychrome laten werken maar is iets meer werk .
Dan de vraag of de weersafhankelijke regeling inderdaad moduleerd zoals nefit aangeeft en of alle problemen uit het systeem zijn gehaald het laatste jaar .
 

Xaverius

  • #2
De ketel moduleert ook als reactie op de retourtemperatuur. Danfoss link heb ik privé aangeschaft en ben blij dat ik dit nooit aan een klant heb geleverd. Wat een surrogaat zooi. Zit alweer 1,5 week te wachten op een antwoord van danfoss op een vraag gesteld via hun website.
Ik heb goede ervaringen met Watts, echter de ketel zal als er te weinig afgifte is veel pendelen en kan Nefit kennende waarschijnlijk in het Antipendel programma vallen.
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu