Autobrug 380v / 230v

Lionboys

  • #21
CV met alle respect, maar je hebt nu geloof ik een keer of 3 aangegeven waarom geen 380, waarom willen ze het niet. Hier heb ik een duidelijk antwoord op gegeven. Dus wil ik hier verder niet meer op in gaan.

Hessie, ik hou wel van een uitdaging. Als ik geld genoeg had had ik mij wel een nieuwe aangeschaft. Het is wel mogelijk wand er zijn er genoeg die het al gedaan hebben. En je word er niet stommer van.

Headhunter, ook duidelijk ik ga hiermee aan de slag.
Ik ga toch nog even uitproberen of de 230v motor links en rechts kan draaien. Dan wil ik toch weten. Als dit werkt hoef ik alleen de relais te verwisselen. Bedankt zover.
 

Lionboys

  • #22
Zojuist de doos maar eens open gemaakt. En naar de motor gekeken :-)
Volgens mij heb ik geluk...


Nu moet ik alleen 100% weten wat voor relais ik heb. 230v of 380v. Anders wissel ik deze om.
Word vervolgt...
 

The headhunter

Specialist Elektra
  • #23
Heeft die motor wel voldoende koppel voor die brug?

Het is NL een motor met hulpwikkeling en een condensator om het veld te maken net als steinnetz.
 

Lionboys

  • #24
Dat is een goede vraag?
 

Lionboys

  • #25
Ik zal de motor eens aansluiten opopen de brug en kijken wat hij doet voordat ik iets aanpas. Belast en onbelast testen
 

The headhunter

Specialist Elektra
  • #26
Waarom niet gewoon het asvermogen even aflezen van de typeplaat?
 

Verwarming Sp.

Specialist Verwarming
  • #27
Omdat een motor met Steinmetz-schakeling best vermogen kan hebben, maar vaak aanloopkoppel heeft. En als ie niet op gang komt, heb je dus weinig aan het vermogen van het plaatje.
 

The headhunter

Specialist Elektra
  • #28
Dat klopt, maar ik denk dat de motor al veel te licht is om die brug te gebruiken.
 

Lionboys

  • #29


Dit is het type plaatje. Ik ga volgende week testen. Bedankt voor het mee denken zover!
 
Gerelateerde onderwerpen Antwoorden Datum
19
7
22
5
7
19
1
7
12
3
8
13

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu