Vervangen defecte buismotor Becker R20/ 17 PSF

Vuurwerk

  • #1
We hebben in 2006 screens laten plaatsen in drie delen, waarvan 1 deel niet meer werkt (al 5 jaar geleden kapot gegaan, we komen er nu pas aan toe om te repareren).

Het is een Becker R20/ 17 PSF buismotor.
Ik kan dit type online niet vinden, alleen net iets andere nummers (b.v. staat er dan R20/ 17 C PSF).

Heb net wel bij een winkel te horen gekregen dat ze de motor hebben en dat hij 280 euro kost. Kon ook op de website van die winkel niet het juiste typenummer vinden helaas.

Nu is de vraag:
zijn er ook andere merken die compatibel zijn, of moeten we ivm. afstelling en bediening sowieso alleen maar die merk en type kopen? We hebben 1 afstandsbediening waarmee we de 3 delen van de screens afzonderlijk kunnen bedienen (er zit ook een stand op waarbij ze alle drie tegelijk aangestuurd worden).

Ik zag hier andere klasvragen, waarbij het ook om afstelling ging, en dat men dan zo'n speciaal kastje nodig zou hebben van Becker. Misschien betekent dit dat we er niet onderuit komen om dit door een firma te laten doen? Had al langer geleden gebeld met de firma die de screens gemonteerd heeft en hoorde toen dat het iets van 380 euro zou kosten, dat vonden we wel erg veel geld.

Ik hoor graag of iemand een tip heeft hoe we dit kunnen doen, zelf buismotor (online) kopen, of door een echte firma laten doen ...
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu