Bedankt Jan, voor je reactie (kan merken dat er veel 'hulplijnen' (terecht) op vakantie zijn).
Een week geleden de servicelijn van Whirlpool gebeld. De eerst mogelijke afspraak die gemaakt kon worden is 18 augustus! Tot op heden zitten wij dus al een week zonder koelkast en nog twee weken te gaan. Wel heeft een spoedverzoek ('als er een gaatje is of er valt een afspraak uit, wordt u door de monteur gebeld') er toe geleid dat wij gisteren een afspraak hadden (tussen 8.00 en 18.00 uur), maar die werd afgebeld door een zieke monteur. Kan gebeuren, maar de service blinkt tot op heden niet uit. Ook het bericht dat er geen coulance-regeling is (fabrieksgarantie van twee jaar is ook twee jaar en geen dag langer: onze koelkast is 2 jaar en 3 weken oud) helpt niet echt. Wij worden verwezen naar de leverancier voor een eventueel beroep op een coulance-regeling.
De servicelijn beschikt niet over een data-bestand met foutcodes.
DUS: suggesties omtrent de eventuele oplossing van de storing en informatie over de foutcode zijn van harte welkom!
De reparatiekosten (99 euro) voorkomen wij graag, maar wat belangrijker is: op korte termijn een goed werkende koelkast/vriezer!
Alvast bedankt voor de tips!