Welke korrelgrootte?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Amerikaans notenhoute tafelblad dat opgeknapt moet worden. De lak is secht en er zitten wat kringen van vocht.

Welke korrelgrootte adviseren jullie?Ik acht aan 240 eerste keer, dan lakken, en na de eerste lak eenn 400?
 
Eerst goed ontvetten met de bekende biologische ontvetter in de groene fles.
Dan schuren met korrel 120 tot alle lak eraf is, dan overgaan naar korrel 240, eventueel korrel 360.
Ik werk na de eerste keer lakken altijd met schuurwolpads.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Login

Je wachtwoord vergeten?
Heb je problemen met wachtwoorden of reset, stuur een mailtje naar info a p e n staartje klusidee nl Nog niet geregistreerd? Registreer nu
or Log in via
Back
Bovenaan Onderaan