Wat voor kabel is dit?

CV__

  • #21
Gewoon KPN bellen dat ze nog wat werk te doen hebben in jouw huis...

Die Experiabox moet gewoon in de meterkast... omdat je daar ook de andere kabels hebt.


Peter,

Stekkers voor aan solid kabel zijn veel duurder...
 

Boertje125

Vaste Beantwoorder
  • #22
Ik kan me best voorstellen dat die nieuwbouwwoningen wel een kabel krijgen maar pas worden afgemonteerd als je daadwerkelijke een abonnement afneemt (het is best mogelijk dat de andere zijde in de straatkast ook nog niet vast zit.)

bel de kpn de helpdesk die kan dit voor je oplossen (ze sturen een monteur en ook doormeten of de aansluiting in de straatkast wel klopt
 

Watermeloen

  • #23
Dankje Julie wel,

@CV_,
Ja kan naar Ziggo weet ik.
Maar pas na 1 jaar abonnement toch?
Vraag de monteur wel of hij het naar de woonkamer kan verlengen.

@XanderH
Echt waar serieus, nee wist ik echt niet, blij om te weten, thanks.
Weet ik allemaal niet, sorry vislijn gespannen door de hal, zie wel als monteur a.s Woensdag is geweest.

@Ronny
Ja coax die witte stekkerdoos midden zit.
Maar ernaast die 2 zwarte ingangen daar kan ik wel de box aansluiten toch?

Is echt een nieuwbouwwoning halverwege Juli pas opgeleverd, ben 1ste bewoonster. Energiezuinige woningen met warmtepomp en electrisch koken.

@Boertje125
Ik moest hele dag thuis aanwezig zijn
Een monteur zou komen op 23 Augustus
Omdat ik geen signaal van KPN in huis had.

Maar die dag kreeg ik alleen maar een sms dat de verbinding gereed was op 30 Augustus kon aansluiten.
Waarom moest ik dan hele dag thuis zitten wachten als hij buiten in de straatkast ging klooien!?
 

Walker

Specialist Deuren en Kozijnen
Moderator
  • #24
Daarom is dit dus een opleveringsfout. Bij oplevering horen aansluitingen afgemonteerd te zijn op een AOP (Abonnee Overname Punt).

De monteur van KPN heeft daarnaast verzuimt om de aansluiting in je woning te controleren. Ook slordig.

Gewoon bellen met je internetprovider. Laat hen het oplossen. Als dit een (dochterbedrijf van) KPN is, moeten ze het intern regelen en de melding met prio doorzetten.
 

Boertje125

Vaste Beantwoorder
  • #25
Er zou dus wel signaal moeten zijn.

als je een kabel tang hebt kun je voorlopig even een stekertje op de draden zetten en deze in je box pluggen

 

Watermeloen

  • #26
Bedankt voor jullie antwoorden superrrr:)

@Walker
A.s woensdag komt de monteur.
tussen 8-10uur,
vraag mij af of hij deze keer echt komt.

@Boertje125
Ze hebben mijn abonnement stop gezet
totdat het allemaal geregeld hebben,
Voorlopig kan ik niks uitproberen.
 

Watermeloen

  • #27
Goeiemorgen beste gasten,

Wil jullie allemaal super hartelijke danken
monteur is gekomen, wordt geregeld alles.

Wens jullie fijne dag.

Wat mij betreft, topic mag gesloten worden slotje erop.

Ajuuss..
 

Login

Je wachtwoord vergeten?
Nog niet geregistreerd? Registreer nu