* had wat mij betreft een image wat niet stuk kon: prijzig maar goed. Degelijk. Eerlijk. Duurzaam. Een heerlijk baken van kwaliteit in deze tijd van weggooi apparaten.
Om reden van de afbrekende trommelkruis en zal ik niemand meer een * aanraden.
In mijn vriendenkring word ik geconfronteerd met * wasmachines waar het aluminium trommelkruis breekt. De "schuld" wordt gegeven aan vloeibaar wasmiddel, lage temperaturen, zacht water en bacteriën, en gezamelijke zijn die in staat aluminium aan te tasten. De 7 serie van Miele, had een gietijzeren of rvs kruis, en kent deze problemen niet. Ook las ik dat men in Duitsland dit probleem niet heeft wegens hard water, en * blijft doorgaan met aluminium trommelkruizen.
Wat het allemaal nog erger maakt, is dat als de klant met * contact opneemt, dat * langskomen, in 2 minuten constateert dat inderdaad het trommelkruis is afgebroken, en de klant mag 90 euro afdragen, maar hij of zij krijgt een nep-korting (een korting die niets voorstelt, op internet vindt je met gemak een zelfde goedkoper) op een nieuw apparaat of zijn/haar geld terug bij aanschaf voor een nieuwe. Ik vind dat opnieuw een klap in het gezicht van de klant.
Ik ken dit forum als een goed witgoed forum, ik heb de volgende vragen:
-Hoe herken je een * met aluminium trommelkruis (ik denk aan het front van 45 graden, de verlichte programma keuze knop en de relatieve nieuwheid)
-hebben andere merken hier ook last van?
-Klopt het dat * blijft doorgaan met het aluminium trommelkruis?
-Klopt het dat dit probleem iets Noord Nederlands is, komt dit in Brabant/Limburg/Zuid Holland/Zeeland niet voor?
Ik lees jullie antwoorden met belangstelling.
Om reden van de afbrekende trommelkruis en zal ik niemand meer een * aanraden.
In mijn vriendenkring word ik geconfronteerd met * wasmachines waar het aluminium trommelkruis breekt. De "schuld" wordt gegeven aan vloeibaar wasmiddel, lage temperaturen, zacht water en bacteriën, en gezamelijke zijn die in staat aluminium aan te tasten. De 7 serie van Miele, had een gietijzeren of rvs kruis, en kent deze problemen niet. Ook las ik dat men in Duitsland dit probleem niet heeft wegens hard water, en * blijft doorgaan met aluminium trommelkruizen.
Wat het allemaal nog erger maakt, is dat als de klant met * contact opneemt, dat * langskomen, in 2 minuten constateert dat inderdaad het trommelkruis is afgebroken, en de klant mag 90 euro afdragen, maar hij of zij krijgt een nep-korting (een korting die niets voorstelt, op internet vindt je met gemak een zelfde goedkoper) op een nieuw apparaat of zijn/haar geld terug bij aanschaf voor een nieuwe. Ik vind dat opnieuw een klap in het gezicht van de klant.
Ik ken dit forum als een goed witgoed forum, ik heb de volgende vragen:
-Hoe herken je een * met aluminium trommelkruis (ik denk aan het front van 45 graden, de verlichte programma keuze knop en de relatieve nieuwheid)
-hebben andere merken hier ook last van?
-Klopt het dat * blijft doorgaan met het aluminium trommelkruis?
-Klopt het dat dit probleem iets Noord Nederlands is, komt dit in Brabant/Limburg/Zuid Holland/Zeeland niet voor?
Ik lees jullie antwoorden met belangstelling.